Lata realizacji | Tytuł projektu | Liczba uczestników | Program |
---|---|---|---|
2021-2022 | Pomorze Zachodnie – Wsparcie Psychologiczno-Pedagogiczne | RPOWZ Działanie 7.7 | |
2020-2022 | Moja perspektywa – KWALIFIKACJE! | 173 uczniów 11 nauczycieli | RPOWZ Działanie 8.6 |
2019-2021 | Zagraniczne praktyki techników kluczem do zawodowego sukcesu (Walencja w Hiszpanii) | 40 uczniów 5 nauczycieli | ERASMUS+ |
2018-2019 | Dostosowanie kształcenia zawodowego w Koszalinie do potrzeb rynku pracy | 114 uczniów | RPO Działanie 9.8 |
2018-2020 | Czas na zawodowca | 72 uczniów 7 nauczycieli | RPO Działanie 8.8 |
2017-2020 | Moją perspektywą – ZAWÓD | 30 uczniów | RPO Działanie 8.6 |
2017-2018 | Europejski system kształcenia szansą na sukces zawodowy techników (Hiszpania) www.wiosna2017 www.jesień 2017 www.wiosna2018 | 40 uczniów 5 nauczycieli | ERASMUS+ |
2016-2018 | Lepszy nauczyciel – Lepsza szkoła (Kraje UE) | 8 nauczycieli | ERASMUS+ |
2014 | Poznanie systemów edukacji zawodowej w UE szansą podniesienia jakości pracy szkoły (Hiszpania) | 16 nauczycieli | EFS POKL |
2014-2015 | Najlepszy w zawodzie | 90 uczniów | POKL Działanie 9.2 |
2013-2015 | Praktyki zawodowe w Hiszpanii przedsionkiem europejskiej kariery zawodowej (Hiszpania) | 48 uczniów 6 nauczycieli | EFS POKL |
2012-2014 | Właściwy wybór kariery dla szczęśliwej przyszłości (Kraje UE i Turcja) | Leonardo da Vinci | |
2011 | Poznanie systemów edukacji zawodowej w UE szansą podniesienia jakości pracy szkoły (Włochy) | 16 nauczycieli | Leonardo da Vinci |
2010 | Wizyta przygotowawcza w Plymouth (Anglia) | 1 nauczyciel | Leonardo da Vinci |
2007-2009 | Praktyka uczniów technikum samochodowego i mechanicznego w Niemczech szansą poznania rynku Unii Europejskiej (Niemcy) | 60 uczniów 12 nauczycieli | Leonardo da Vinci |
2005 | Rozszerzenie oferty edukacyjnej o naukę posługiwania się nowoczesnym sprzętem komputerowym w zakresie wykrywania usterek w elektronice samochodowej i sposobów ich usuwania | PHARE RZL |